عاطفه محیب

زندگی روزانه یک دختر ستاره ای (دختری که می خواد بدرخشه و به دیگران هم کمک کنه که ستاره بشن)

عاطفه محیب

زندگی روزانه یک دختر ستاره ای (دختری که می خواد بدرخشه و به دیگران هم کمک کنه که ستاره بشن)

عاطفه محیب

عاطفه محیب هستم.
عاشق برنامه نویسی ، طراحی و کارهای هنری ، کتاب و دویدن.
تصمیم دارم درباره علایقم و چیزهای جدیدی که یاد میگیرم بنویسم؛درباره همه تلاشهام برای ستاره شدن.
اما آسمون زندگی وقتی زیباتر میشه که پر از ستاره باشه.آروزی من ستاره شدن همه ادماست ...
دوستان ستاره ای من اگر دوست دارید از جدیدترین مطالبم مطلع بشید یا سوالی براتون پیش اومد به من ایمیل بزنید.
atefehmohib@yahoo.com

در جستجوی کتاب

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

book


چند وقت پیش رفتم بازار کتاب ؛  کتاب خاصی مد نظرم نبود ولی دنبالی رمانی میگشتم که محتوای خاصی داشته باشه و حس و حالی که بهش نیاز داشتم رو بهم بده

نمیدونم شما هم تا حالا اینجوری شدین یا نه. ادم نمیتونه هر کتابی رو دستش بگیره و بخونه یا شدیدا تشنه یک کتاب خاصه که نمیدونه چیه و کجاست :)

گذشت و گذشت تا اینکه چند روز پیش با معرفی کتابی روبه رو شدم که سبک متفاوتی داشت . این لیست، کتابهارو بر اساس تاثیری که روی آدم میذاشت تقسیم بندی کرده بود و میتونستین بر اساس حس و حال خودتون کتابیرو انتخاب کنید و بخونید.

البته این روش ،خیلی هم نو و ابتکاری نیست اما چون اینطور دسته بندی کتاب کار سختیه  اکثرا سعی میکنن فقط به این بسنده کنن که "کتاب کتاب خوبیه" یا "نویسنده اش نویسنده مشهوریه " یا "این کتاب چندتا جایزه برده" و... + چند جمله از کتاب  و تموم . 

 بعد از 1-2 سال فعالیت در پیج  www.facebook.com/qafase  که کلی تجربیات برای من داشت تصمیم گرفتم کارم رو با معرفی کتاب حسی و محتوایی ادامه بدم.خودمم نمیدونم چی از آب دربیاد ولی بهش امیدوارم .شما هم امیدوار باشین :)

زندگیتون پر از کتاب 

شاد باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۴
عاطفه محیب

نظرات  (۳)

خوشم اومد فکری عالی هست، موفق باشی دوست گلم :*
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۴ معصــــــومه
چ عالی!پس منتظریم ببینیم اولین لیست پیشنهادیت چیه عاطفه جون :)

موفق باشید.هیچ چیز مثل یک کتاب, نوید از پایان یک روز خوب را نمی دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی